Γενικό Λύκειο Αρκαλοχωρίου

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Νομού Ηρακλείου

Ερευνητικές Εργασίες - Project

Ερευνητικές Εργασίες - Project (0)

Ερευνιτικές Εργασίες - Project

Υποκατηγορίες

Τεχνολογία και Διατροφή (2011-2012)

Τεχνολογία και Διατροφή (2011-2012) (4)

 

Σκοπός έρευνας και Ερευνητικά ερωτήματα

 

Ανάδειξη Πλεονεκτημάτων / Μειονεκτημάτων της τεχνολογικής εξέλιξης και ο αντίκτυπος αυτής στις διατροφικές συνήθειες στην επαρχία.

 

Ενδεικτικές Ερωτήσεις

 

  1.  Επηρεάζει η τεχνολογία τις διατροφικές συνήθειες ?

  2. Έχει επηρεαστεί ο μέσος όρος διάρκειας ζωής ?

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη)

 

 Οι Νέες γενιές σήμερα απολαμβάνουν τα οφέλη της  τεχνολογικής ευημερίας τα οποία διατίθενται απλόχερα καθημερινά σε αυτές χωρίς να έχουν συνειδητοποιήσει αν μαζί με αυτές γίνονται δέκτες των πλεονεκτημάτων αλλά και των μειονεκτημάτων αυτής.

 

Επίσης οι νέοι μας δεν έχουν γνώση για τις διατροφικές συνήθειες που είχαν παλαιότερες γενιές οι οποίες δεν απολάμβαναν την τεχνολογική ευημερία του σήμερα.


Προβολή άρθρων...
Η διαδρομή της εφηβείας (2011-2012)

Η διαδρομή της εφηβείας (2011-2012) (4)

Εργασίες σχετικά με την εφηβεία στα πλαίσιο του μαθήματος Project A τάξης

Προβολή άρθρων...
Αυτόνομες Ενεργειακές Κατοικίες (2012 - 2013)

Αυτόνομες Ενεργειακές Κατοικίες (2012 - 2013) (4)

Η επιλογή του θέματος έγινε με στόχο οι μαθητές να μάθουν άλλα και να γνωρίσουν σε βάθος τις καινοτόμες τεχνολογίες που υπάρχουν σήμερα για την κατασκευή αυτόνομων ενεργειακών κατοικιών.

Είναι απαραίτητο στις μέρες μας να γνωρίσουμε εναλλακτικούς τρόπους για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιώντας τους πόρους που μας περεχεί σε αφθονία η ίδια η φύση.

Οι μαθητές με τα το πέρας της εν λόγο εργασίας θα έχουν εξειδικεύση τις γνώσεις τους, και θα έχουν ένα επιπλέον μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στο κλασικό τρόπο παραγωγής και χρήσης της ενέργειας με νέους, χρησιμοποιώντας τα καινοτόμα τεχνολογικά επιτεύγματα που ανθίζουν στις μέρες στον τομέα αυτό.

Προβολή άρθρων...
Εγκληματικότητα (2012-2013)

Εγκληματικότητα (2012-2013) (4)

Μετά από συζήτηση με τους Μαθητές της Β Τάξης, και μετά από δικό τους αίτημα επιλέχτηκε σαν θέμα η "Εγκληματικότητα". Το θέμα προτάθηκε στον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου όπου και έγινε δεκτό.

Οι Μαθητές επιθυμούν να ερευνήσουν :

  • Ηλεκτρονικό Έγκλημα.
  • Τα αίτια της εγκληματικότητας και οι επιπτώσεις στην Κοινωνία.
  • Συνέπειες της παραβατικότητας.
  • Τα αίτια και συνέπειες της εγκληματικότητας.

Προβολή άρθρων...
Αθλητισμός και Παιδεία (2012-2013) - Β τετράμηνο - Β Τάξη

Αθλητισμός και Παιδεία (2012-2013) - Β τετράμηνο - Β Τάξη (4)

Το Θέμα Project του Β1 που επιλεκτικέ για  Β Τετράμηνο έχει ως θέμα "Αθλητισμός και Παιδεία"

Προβολή άρθρων...
Αθλητισμός - (2012-2013) - Β τετράμηνο - Α Τάξη

Αθλητισμός - (2012-2013) - Β τετράμηνο - Α Τάξη (5)

Το Θέμα Project του A1 που επιλεκτικέ για  Β Τετράμηνο έχει ως θέμα "Αθλητισμός".

Προβολή άρθρων...
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ (2014-2015)

ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ (2014-2015) (1)

Στις διάφορες νοητικές ικανότητες που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος μπορεί να συμπεριλαμβάνεται και η αυξημένη μνήμη. Θεωρείται από επιστήμονες ότι μπορεί να προκαλεσθεί από διάφορους παράγοντες ενώ δεν είναι ακόμα σίγουροι για τις αιτίες στις οποίες το αποδίδουν. Ένας απ’ αυτούς είναι το η Υπερθυμισία. Η Υπερθυμισία είναι ένα είδος αυτοβιογραφικής μνήμη, το είδος της μνήμης που σχηματίζει τις ιστορίες της ζωής των ανθρώπων. Οι δυνατότητες των επηρεαζόμενων ατόμων δεν περιορίζονται στο να θυμούνται συγκεκριμένα γεγονότα από την προσωπική τους εμπειρία. Η Υπερθυμισία περιλαμβάνει τόσο αυξημένη αυτοβιογραφική όσο και επεισοδιακή μνήμη. Υπάρχουν δύο σημαντικά χαρακτηριστικά της Υπερθυμισιας :

Προβολή άρθρων...
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ (2014-2015)

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ (2014-2015) (1)

Πολλές φορές οι γονείς ακούν για το πόσο σημαντικό είναι το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία, ωστόσο, για τους περισσότερους μοιάζει μια ελεύθερη δραστηριότητα, που μοναδικό στόχο της έχει τη διασκέδαση και τη χαλάρωση. Στην πραγματικότητα το παιχνίδι συνιστά θεμελιώδη ανάγκη της ανάπτυξης των παιδιών. Μέσω του παιχνιδιού, το παιδί μαθαίνει, πειραματίζεται, ευχαριστιέται, απογοητεύεται και ανακαλύπτει σιγά-σιγά τον εαυτό του και τον κόσμο που το περιβάλλει. Αποτελεί το μέσο με το οποίο θα μάθει να ελέγχει τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τις συμπεριφορές του. Μέσα από τις παρατηρήσεις τους και τις απαντήσεις που παίρνουν στα ερωτήματά τους διευρύνουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Σκαρφαλώνοντας, τρέχοντας, πηδώντας, αναπτύσσουν περισσότερο και δυναμώνουν το σώμα τους. Παίζοντας με άλλους αναπτύσσουν δεξιότητες επικοινωνίας, διαπραγμάτευσης και ηγετικότητας, κάτι που αυξάνει την αυτοπεποίθηση.

Προβολή άρθρων...

Είμαστε και στον Εθνικό Κατάλογο

 

Εθνικος Κατάλογος